Adm. direktør i Norsk Industri, Harald Solberg. (Foto: Norsk Industri)

Industritariffen bør fastsettes gjennom politisk debatt og ikke ved at Statnett opptrer som en «stat i staten», mener Norsk Industris administrerende direktør Harald Solberg.

Utvidet med kommentar fra Fornybar Norge. Vi må ta Statnetts beslutning til etterretning, men vi mener det er en dårlig beslutning. Harald Solberg, Norsk IndustriMandag morgen kunngjorde Statnett at selskapet reduserer industriens rabatt på transmisjonsnettstariffen fra dagens 50 til...
Loading..